Dip not,nefret kusma içimi boşaltma da denebilir buna...

on 5 Eylül 2008 Cuma
Bık-tım..etrafımdaki sahte insanlardan,yüzüme gülüp arkamdan mutlaka iş çevirenlerden,aptallardan,arkadaş ayağına birbirini götürmeye çalışanlardan,çok samimi boku çıkmış konuşmalardan,hayatımda büyük yer kaplayıp aslında bomboş olan ARKADAŞLARIMDAN!,kimseye güvenememekten,ve bu güvensizliğim yüzünden kimseyle birşey paylaşamamaktan,ve yine boku çıkmış ilişkilerden ve bu ilişkilere ait olanların bunu çok matah birşeymiş(alın ben bu boku yiyorum sizde yiyin gibi) gibi göstermelerinden,sonuna kadar kaşar olup da bunu belli etmeyen saman altından su yürütenlerden,ve bu kaşarları melek sayanlardan,ve yine o kaşarlar bir bok yediklerinde milletin onu görmezden gelip,ben en ufak bir şey yapınca dillere dolanıp günlerce konuşulmasından,bana öcü gibi bakılmasından,sadece kendini düşünen insanlardan,bana konuşma fırsatı vermeyen kendileri mal gibi konuşan çenesi düşük gerizekalılardan,en önemli konuda kaale alınmamaktan ve en boktan konuda aa süpersin diyenlerden,bir iş için milletin götüne girenlerden bıktım,nefret ediyorum mümkünse bir siktirin gidin hayatımdan...

2 yorum:

Abdullah TARIK ÇAKIR (thelepermessiah) dedi ki...

sktirolup gitmelerini beklemeden siktretmek gerek. :)

Adsız dedi ki...

iğneyi samanlıkta düşürüp bahçede ararsan tabi bıkarsın..

- tek bir yazıdan 2 dk'da hayat dersi verici blogerınız ;)-
Artificial